RSS

看影片學英語_過去式(過去式動詞不規則的變化)

Past tense Irregular verbs - 影片




請用本篇文章的留言寫出三個過去式的句子
(動詞是不規則的變化)

I did my homework last week.
我上星期做我的功課。
I went to convenience store last night.
我昨晚去了便利商店。
I saw a dog last night.
我昨晚看見一隻狗。
I ate the cookies yesterday.
我在昨天吃了餅乾。

52 意見:

60210 Angelo 提到...

She did her homework yesterday.
她昨天在做她的功課。
He went to convenience store last night.
他昨晚去了便利商店。
She went shopping yesterday.
她昨天在購物。

6227yena 提到...

She did her homework yesterday.她上星期六在做功課。
She went shopping last night.她昨晚去購物。
He rode a bike last Monday.他上星期一在騎腳踏車。

6208 Brian 廖廷恩 提到...

She did her homework yesterday.她上星期六在做功課。
She did her homework yesterday.她昨天在做她的功課。
I went to convenience store last night.我昨晚去了便利商店。

6306 Tim 廖廷育 提到...

He rode a bike last Monday.他上星期一在騎腳踏車。
She did her homework yesterday.她昨天在做她的功課。
I went to convenience store last night.我昨晚去了便利商店。

6207Eric張軒誠 提到...

She did her homework yesterday.她昨天在做她的功課。
She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He made a snowman yesterday.他昨天做了一個雪人。

6209陳予浩 提到...

She did her homework yesterday.
她昨天在做她的功課。
He went to convenience store last night.
他昨晚去了便利商店。
She went shopping yesterday.
她昨天在購物。

6230葉庭君Beryl 提到...

She went shopping last night.她昨天晚上去購物。
He did her homework yesterday.他昨天在做功課。
He rode a bike last Monday.他上星期一在騎腳踏車。

6308 Howard陳宣昊 提到...

She did her homework yesterday.她昨天在做她的功課。
She went swiming yesterday.她昨天去游泳。
I ate the cake yesterday.我昨天吃了蛋糕。

6327Lynn 提到...

She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He rode a bike yesterday.他昨天騎著自行車。
She lost the race yesterday.她昨天輸了比賽。

6229Anne 提到...

She went shopping yesterday.她昨天去購物。
I ate the cake yesterday.我昨天吃了蛋糕。
He rode a bike yesterday.他昨天在騎腳踏車。

60201 提到...

He went to convenience store last night.
他昨晚去了便利商店。
She saw a dog last night.
她昨晚看見一隻狗。
She ate the cookies yesterday.
她在昨天吃了餅乾。

匿名 提到...

6324 Shan 余品萱
She did her homework yesterday.她昨天在寫她的作業。
She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He read a book yesterday.他昨天在看書。

6307Austin 提到...

She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He rode a bike last Monday.他上星期一在騎腳踏車。
She went swiming yesterday.她昨天去游泳。

匿名 提到...

6326 Mihelle 湯宓璇
She ran last night.她昨晚在跑步。
She ate cookies yesterday.她昨天在吃餅乾。
He did his homework last friday.他上週五在寫功課。

匿名 提到...

6303 Gary林寬
She did her homework yesterday.她昨天在做她的功課。
She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He made a snowman yesterday.他昨天做了一個雪人。

602 26 Vivian 王思安 提到...

She went shopping last Friday.她上週五去購物。
He went to convenience store yesterday.他昨天去了便利商店。
I read a book last Monday.我上週一在看書。

6222Vanessa莊沛樺 提到...

He ran last night.他昨晚在跑步。
I did her homework yesterday.我昨天在寫我的作業。
He rode a bike last Friday.他上星期五在騎腳踏車。

匿名 提到...

6304 Sam 吳政家
She went shopping yesterday.她昨天去購物。
He rode a bike yesterday.他昨天騎著自行車。
I ate the cake yesterday.我昨天吃了蛋糕。

匿名 提到...

6305Alex鍾昂言
He made a snowman yesterday.他昨天在做雪人.
He took a test yesterday.他昨天做了一個測驗.
She did her homework yesterday.她昨天做了功課.

匿名 提到...

6312 Brian
I went to the shop last night 我昨晚去商店。
she drove a car yesterday.她昨天開車。
I did my homework last night.我昨晚寫功課。

6412Luca 盧昕言 提到...

She did her homework yesterday.她昨天做她的功課。
He took a teat yesterday.他昨天在考試。
He came to school yesterday. 他昨天去學校。

6404Aaron買宣綸 提到...

6404Aaron
I ate cookies yesterday.我昨天在吃餅乾。
She rode a bike yesterday.她昨天在騎腳踏車。
He went shopping yesterday.他昨天去購物。

6406kay 提到...

6406kay
I went to the shop last weekend.我上週末在商店。
I did my homework yesterday.我昨天在寫功課。
He watched a movie last night.我昨天晚上在看電影。

6409Jimmy林峻宇 提到...

My father bought a house and a car last year. 我爸爸去年買一個房子。
I ride a bike at Riverbank Park last Friday. 我上禮拜在河濱公園騎腳踏車。
I played basketball last night.我昨天晚上打籃球。

6405Sam吳丞修 提到...

He came to school last Monday.他上星期一去學校。
I went to the convenience store yesterday.我昨天去便利商店。
She did homework last Sunday.她上星期日寫功課。

6401Tim 提到...

6401 Tim
I went to night market last night.我昨晚去夜市。
I rode the bike last weekend.我上周末在騎腳踏車。
I got a gift yesterday.我昨天得到一個禮物。

6124Mandy趙品瑜 提到...

He came to sports center last Sunday.他上星期天去運動中心。
I went to the movie theaetr last week.我上星期去電影院。
She did house works last Saturday.她上星期六做家事。

60121Ariel楊羽婕 提到...

He came to sports center last Firday.他上星期五去運動中心。
I went to the movie theaetr last Sunday.我上星期日去電影院。
She did house works last Monday.她上星期一做家事。

6423Alice陳愛莉 提到...

I went to library yesterday.我昨天去圖書館。
She read the book last weekend.她上個周末在看書。
He ate the cake last Monday.他上周一在吃蛋糕。

匿名 提到...

6426Vivi李啓慧
She did her homework yesterday.她昨天做她的作業。
She went shopping yesterday.她昨天去買東西。
He read a book yesterday.他昨天看書。

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...

6321
She did her homework yesterday
He took a test yesterday
He made sonowman yesterday

Unknown 提到...

6321
She did her homework yesterday
He took a test yesterday
He made sonowman yesterday

6122Katherine歐嘉雯 提到...

I drew a bear yesterday.我昨天畫了一隻熊。
She bought a new jacket last night.她昨晚買了一件新夾克。
He ate ten hamburgers last Sunday.他上星期天吃了十個漢堡。

6110 ethan 楊仁淞 提到...

My brother drew a monster yesterday.我的弟弟昨天畫了一隻怪獸.
My mother went shopping yesterday.我的媽媽昨天去逛街.
She got the gift last Friday.她上星期五收到禮物.

6234Rita 提到...

I bought a book.
我以前買了一本書。
I cut a circle a minute ago.
我一分鐘前剪了一個圓。
I won last night.
我昨晚贏了。

匿名 提到...

6133 Mia郭品妤
she saw a movie last night.他昨晚在看電影。
He rode a bike last Friday.他上星期五在騎腳踏車。
He ate the cake last Monday.他上周一在吃蛋糕。

匿名 提到...

6309 Jacky
She sent the bike to sister yesterday.她昨天送腳踏車給姊姊。
He forgot to do homework last night.他昨晚忘記做功課。
I drove the car to home last Sunday.我上星期日開車回家。

6126 Candy 翁綠遙 提到...

I drew a picture yesterday.我昨天畫了一幅畫。
She took out the trash last night.昨晚她倒了垃圾。
He caught a bug last month.上個月他抓了一隻蟲子。

6125 Lulu 陸婕 提到...

I did my homework last night.我昨天在寫功課.
She rode the bike yesterday.她昨天在騎腳踏車.
He drew a picture last night.他昨晚畫了一幅畫.

604 32 李璝謚 提到...

He took a test yesterday.他昨天在考試
She went shopping yesterday.她昨天去買東西
She ate dessert last night.她昨晚在吃點心

6127 Jennifer胡宇貞 提到...

He write the homework yesterday.
She saw a movie last Monday.
My mother cooked the dinner last year.

6127Jennifer 胡宇貞 提到...

He wrote the homework yesterday.他昨天在寫功課。
She saw a movie last Monday.她上星期一在看電影。
My mother cooked the dinner last year.我媽媽去年在煮晚飯。

6132 李其蓁 提到...

She did her homework yesterday.
她昨天在做她的功課。
He went to convenience store last night.
他昨晚去了便利商店。
She went shopping yesterday.
她昨天在購物。

Dora 提到...

They played a game last night.他們昨晚在玩遊戲。
She painted the fence yesterday.她昨天在粉刷籬笆。
I ate a hamburger yesterday.我昨天在吃漢堡。

6425 許雯媞 提到...

I did my homewok yesterday.我昨天在寫功課。
He took a test last week.他上星期去做檢查。
She went shopping last night.她昨晚去購物。

64029 Amy 孫儀玲 提到...

She went shopping yesterday.
她昨天在購物.
I did my homework last night.
我昨天在寫功課.
He read a book yesterday.
他昨天在看書.

6109 提到...

She did her homework yesterday.她昨天在做作業。
He made a snowman yesterday.他昨天做了一個雪人。
He won the race yesterday.他昨天贏了一場比賽。

張貼留言

請大家在最...下方「留言」依照老師要求留言.
請在發表留言的身分:選擇名稱後,打上你的名牌號及英文名字. 例:6121 Kacy
若無法發佈,請寫e-mail到kacy@hlps.tp.edu.tw給老師