RSS

影片學英語_What did you do last week?

看影片學英語_Conversation 1
注意動詞要用過去式

請用本篇文章的留言寫出三個你上星期做過的事

例﹕I took out the trash last night.


 我昨晚倒拉圾

 I played the computer games last weekend.

我上週末玩電腦遊戲。

We mopped the floor last weekend.

  我們在上個週末拖地。

17 意見:

6127 Lily 提到...

I took out the trash last weekend.
我在上週末倒垃圾。
We did the laundry last night.
我們在昨晚洗衣服。
I cleaned the room last night.
我昨晚清理房間。

60132 Kitty 提到...

I watched TV last night.
我在昨晚看電視。
My sister mopped the floor last Friday.
我的姊姊在上星期五拖了地。
They cleaned the room last weekend.
他們在上周末整理房間。

6121 Judy 提到...

My sister cleaned the room last weekend
我的姊姊上週末整理房間
I took out the trash last nisht
我在晚上到垃圾
My father mopped the flooe last week

60109sean 提到...

I took out the trash last nisht我在晚上到垃圾
I cleaned the room last night.我昨晚清理房間。
They cleaned the room last weekend.他們在上周末整理房間。

匿名 提到...

60102Bryan
my father did luandry last week
我的爸爸上星期洗衣服
my brother cleaned the room last weekend
我的哥哥上週末整理房間
my mother mopped the floor yesterday
我的媽媽昨天拖地

60114Kevin 提到...

I took out the trash last weekend.
我在上周末倒垃圾。
He fix her car last weekend.
他在上周末修車子。
She mopped the floor last weekend.
她在上周末拖地。

6124 Anita 提到...

I played the computer games last night.我在昨天晚上玩電腦遊戲。
I mopped the floor last week.我在上星期拖地。
I walked the dog last weekend.我在上周末遛狗。

6130vicky 提到...

my mother did luandry last week
我的媽媽上星期洗衣服
my father cleaned the room last weekend
我的爸爸上週末整理房間
my sister mopped the floor yesterday
我的姊姊昨天拖地

匿名 提到...

60108 陳宏鈞
my mother cleaned the room yesterday monther
我媽媽在昨天早上整理房間
my father mopped the floor last week
我爸爸上星期拖地
he walked the dog last weekend
他在上周末遛狗

60129Jenny 提到...

I mopped the floor last night.
我在昨天晚上拖地.
I go shopping last weekend.
我在上週末去購物.
I watched TV this morning.
我在今天早上看電視.

60125connie 提到...

I went to the supermarket last weekend .
我上週末去了超市。
I wrote my homework yesterday .
我昨天寫我的作業。
I brought the candies last Monday .
我上星期一買糖果。

60115kusli 提到...

I played toys last week.
我上禮拜玩玩具。
I had a dinner with my dad last Sunday.
上禮拜日我和爸爸一起吃晚餐。
I went to the mall last week.
我上禮拜去購物中心。

匿名 提到...

6111 Robin朱瑞斌

I took out the trash last night.我昨晚倒拉圾。
I played the online games last month.我上個月玩線上遊戲。
We swept the floor last weekend.我們在上個週末掃地。

6104 Evan 提到...

I took out the trash last week.
我在上週倒垃圾。
My mother did the laundry last weekend.
我媽媽在上週末洗衣服。
My father mopped the floor last night.
我爸爸在昨晚拖地

6101Gary 提到...

I watched TV last night.
我昨晚看電視。
I played online games last week.
我上週玩線上遊戲。
I took out the trash last month.
我上個月倒垃圾。

匿名 提到...

6122juno
I watched TV last night.
我昨晚看電視。
I played the computer games last weekend.
我上週末玩電腦遊戲。

We mopped the floor last weekend.
我們在上個週末拖地。

6105Blake 提到...

I took out the trash last night.

我昨晚倒拉圾。

I played the computer games last weekend.
我上週末玩電腦遊戲。

We mopped the floor last weekend.
我們在上個週末拖地。

張貼留言

請大家在最...下方「留言」依照老師要求留言.
請在發表留言的身分:選擇名稱後,打上你的名牌號及英文名字. 例:6121 Kacy
若無法發佈,請寫e-mail到kacy@hlps.tp.edu.tw給老師